1986-Afşin/Kahramanmaraş doğumludur. Evli ve 1 çocuk babasıdır.
Öğretmenimizin eğitim ve yayın bilgileri şu şekildedir:
Lisans; Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu, Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği
Yüksek Lisans; Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı
Doktora; Kocaeli Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı, Spor Bilimleri Doktora Programı
Uluslararası Yayınlar;
1. Examining the Problem Solving Skills and Assertiveness Characteristics of Physical Education Teachers Working in Secondary and High Schools According to Certain Variables. Progress in Nutrition, 23(4).
2. Covid 19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Sürecinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi. Avrasya Spor Bilimleri ve Eğitim Dergisi, 4(2), 96-109.
3. Futbol Taraftarlarının Takıma Psikolojik Bağlılık, Fanatiklik ve Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi. Sportif Bakış: Spor ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(1), 95-110.
4. Serbest Zaman Faaliyetlerine Katılan Gençlerin Kişisel Gelişim Yönelimleri Ve Yaşam Doyumu Özelliklerinin İncelenmesi. The Journal of Academic Social Science.
5. Spor Bilimleri Özel Yetenek Sınavlarına Hazırlanan Adaylarda Durumluk ve Sürekli Kaygının İncelenmesi: Kocaeli Örneği. Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi. 18(1), 13-22. Doi: 10.61962/bsd.1415126
Kitap;
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinde Pedagojik Yeterlilik, Sınıf Yönetimi ve İletişim Becerileri. Özgür Yayınları. DOI: https://doi.org/10.58830/ozgur.pub328
Kitap Bölümü;
1. "Spor Eğitimi Modeli”, Spor Bilimleri Üzerine Araştırmalar. Ed. Türkmen M., Uluç EA. Özgür Yayınları. S. 111-122.
2. Beden Eğitiminde Kullanılan Öğretim Stilleri: Mosston ve Ashworth Spectrum. İçinde: Uluç, EA & Yıldız, M. (eds.), Spor Bilimleri Alanında Güncel Yaklaşımlar II. Özgür Yayınları. DOI: https://doi.org/10.58830/ozgur.pub394.c1790
Bildiri;
Covıd 19 Pandemisinde Uzaktan Eğitim Sürecinde Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerinin İncelenmesi. In International Marmara Social Sciences Congress (Imascon 2022 Spring) (p. 28).